החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

רומא ללא גלוטן

שיתוף לחברים

איטליה, איזו הפתעה שדווקא במדינת הבצקים והפסטה האפשרויות שיש לנו, הצליאקים הן בלתי מוגבלות.
נכון, כתבתי בעבר פוסט על איטליה וכמה מדהימה היא אבל הפעם הופתעתי אפילו יותר!
מעכשיו לעכשיו בהחלטה של 3 ימים, הצלחנו לטוס 3 אחים לרומא – נשמע כמה התחלה של בדיחה נכון? אז בדיוק כמו שזה נשמע, תקופת קורונה, בדיקות בהלוך, ברומא וגם בישראל אבל עשינו את זה!
היינו סופ”ש מדהים ברומא המהממת.

זו הפעם הראשונה שלנו ברומא ולכן רצינו להספיק להנות ולראות את כל מה שיש לרומא להציע וכמובן להנות מאוכל טוב
את זה שהטיול אורגן ב3 ימים כבר אמרתי נכון? מה שגרם לי לא להספיק להכין רשימות של מקומות מומלצים או בכלל מקומות ללא גלוטן וסמכתי על זה שאני יודעת שאיטליה מתאימה לנו וידידותית לצליאקים.

מוכנים לתאהב ברומא?

נחתנו באיטליה ביום שישי בשעות הצהריים המוקדמות
ונסענו למלון – Best Western Plus Hotel Spring House
אני אתעכב רגע על המלון – לרוב מעדיפים לישון ברומא באזור של המדרגות הספרדיות אבל מאחר וסגרנו את הטיסה מעכשיו לעכשיו ולאחר מכן גם נזכרנו שזו תקופת האלווין מה שהוביל לתפוסה מלאה ברוב המלונות, ולכן המלון שבו התאכסנו היה בצמוד לותיקן (מרחק הליכה של כ25 דקות לאזור המדרגות הספרדיות) המלון היה חדש, צוות אדיב ובארוחת הבוקר דאגו לי לאופציה ללא גלוטן – בכל בוקר.

שניה לפני שאתחיל ואספר לכם על המסעדות השוות שנתקלתי בהן, אספר לכם שמבחינתי טיול בחו”ל זה לגמרי טיול סופרים! ואני אסביר, בסופרים אני מוצאת מוצרים מיוחדים כאלה שאני לא מכירה ולא נתקלתי בהם בעבר. לפעמים אני גם מחפשת מוצרים ספציפיים שנתקלתי וראיתי בחשבונות אינסטגרם נטולי גלוטן ממדינות אחרות ולכן אני אוהבת להיכנס לכל סופר שאני רואה בדרך. אז המלצה שלי – באיטליה תיכנסו לסופרים! תופתעו כמה במכולת שכונתית קטנה ביותר תמצאו אופציות שוות ללא גלוטן (או לפחות נראו שוות לא את הכל קניתי ) , אבל היה כיף לראות את המגוון שיש גם במקומות קטנטנים ונסתרים.

מוכנים לרשימת מסעדות?

נתחיל מההתחלה בצמוד למלון מצאנו מסעדה פינתית שאומנם קצת נפלנו למלכודת תיירים כי קפצה עלינו המארחת כשהלכנו ליד המסעדה עם תפריטים אבל היינו רעבים והייתה להם אופציה ללא גלוטן אז התיישבנו האופציות היו פיצה ופסטה ללא גלוטן – היה טעים ומספק. ישבנו בחוץ והתחלנו לספוג את הנוף של רומא.
כתובת המסעדה- Via Candia, 71

ליד שוק קמפו ד’פיורי בין הסמטאות מצאנו מסעדה שמגישה תפריט שלם (!!!) ללא גלוטן – חוויה מעולה! הכל היה טעים מאוד. המלצרים הולכים עם חולצות שכתוב עליהן “GLUTEN FREE”. לא משנה מה, אל תפספסו את המסעדה הזו!
הכתובת היא – via dei giubbonari, 33

בדרכנו למזרקת טרוי ממש בין הסמטאות, מצאנו גלידריה שכתוב בכניסה אליה שהיא 100% GLUTEN FREE
התרגשות הייתה בשמיים. יש להם גביעים, קרפים וכמובן שכל הטעמים הם ללא גלוטן.
שם הגלידריה היא – gelato g italiano הכתובת היא – via delle muratte, 18a/19

בדרך חזרה למלון נתקלנו במסעדה בשם LA SOFFITTA RENOVATIO שהיה כתוב בענק בכניסה אליה “ללא גלוטן” היה רשום בתפריט פיצות ופסטות – לא אכלנו שם ולכן לא אוכל להמליץ עליה. אבל המסעדה הייתה מלאה באנשים בכל פעם שעברנו לידה.
כתובת – Piazza del risorgiment, 46/a

יום לפני החזרה לארץ אחותי גילתה שיש חנות שהיא ממש כמו גולוטן שלנו אבל ברומא, מה שאומר שעל הבוקר התייצבנו שם ! ואוו. היו שם דברים שאין בארץ, פסטות בצורות מיוחדות, עוגות ועוגיות והיו גם מאפים טריים מיוחדים – סופלי, אצבעות תפו”א מטוגנות, פיצות, עוגיות מיוחדות לכבוד האלווין , פחזניות ועוד..
אפשר לומר שאת השופינג שלי עשיתי שם
שם המקום  – Celiachiamo lab prati
כתובת- via trionfale, 15

מסעדה נוספת שהפתיעה אותנו – מסעדה בשם – RISOTTERIA MELOTTI
מסעדה שכל כולה על בסיס אורז, מסעדת ריזוטו שהם מייצרים גם האורז. למסעדה הזו הגענו בגלל המלצות שבכלל לא קשורות לללא גלוטן אבל כשהגענו גם שם היה כתוב שכל התפריט הוא ללא גלוטן גם ברמת הבירות שהיו על בסיס אורז.
הבירה הייתה טעימה, המנות הראשונות מעולות ולצערי לריזוטו פחות התחברנו (רק לרגיל עם הפטריות). הקינוח של העוגת שוקולד עם הקרמל הייתה גם מעולה.
כתובת – Via della vetrina, 12a/b

ישנו בית קפה מאוד פופלארי בקרב הלא צליאקים עם מאפים מדהימים וכשעברנו לידו והאחים שלי קנו מאפים עם גלוטן אחותי שאלה בתמימות אם יש להם משהו ללא גלוטן וגם שם הופתענו לגלות עוגה שם המקום- ROSCIOLI CAFFE

אציין שהיו סניפים של מקדונלדס פרוסים ברחבי העיר וברובם (לכאלה שנכנסו לבדוק) הייתה אופציה של מנה עם לחמנייה ללא גלוטן – ההמבורגר מגיע ארוז בלחמנייה של שר ללא ירקות בתוכו.

יש לכם עוד המלצות שוות של רומא ללא גלוטן? תכתבו בתגובות שכולם יוכלו לראות ולהנות!

הייתם באחת ההמלצות שלנו? נהנתם? תייגו אותנו 

כל המקומות כולל סרטונים שווים נמצאים גם בעמוד באינסטגרם שלנו

אולי יעניין אתכם גם...

סנטוריני ללא גלוטן

החלטה מהירה של הרגע הכריעה – נוסעים לטיול בנות בסנטוריני. האופציות שהיו מונחות על השולחן סיציליה או סנטוריני. אני שמכירה את איטליה וכמה היא טובה

קראו עוד...

אמסטרדם ללא גלוטן

הטיול לאמסטרדם היה במטרה אחת ברורה, נסיעה להופעה של ביונסה הגשמה של חלום ילדות. באמסטרדם מעולם לא הייתי אך שמעתי עליה כמה היא יפה וכמה אני חיבת לטוס לשם וזו הייתה ההזדמנות. הפעם החלטתי שאני עושה שיעורי בית ולא ״זורמת״ בנושא האוכל ללא גלוטן.

קראו עוד...

רומא ללא גלוטן

איטליה, איזו הפתעה שדווקא במדינת הבצקים והפסטה האפשרויות שיש לנו, הצליאקים הן בלתי מוגבלות.נכון, כתבתי בעבר פוסט על איטליה וכמה מדהימה היא אבל הפעם הופתעתי

קראו עוד...