החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

לחם ללא גלוטן יכול להיות טעים

שיתוף לחברים

לחם טעים ללא גלוטן, יש דבר כזה?

לחם אף פעם לא משך אותי, יש שאומרים שהגוף מרגיש. שכנראה הבנתי שלחם לא עושה לי טוב ונמנעתי ממנו, תמיד אמרתי שאני לא אוהבת לחם. אני מדברת על גילאי בית הספר, ילדה שלא רוצה לאכול את הכריך בבית הספר ולא משנה מה היה בו.

אז עברו כמה שנים ומבחר הלחמים ללא גלוטן הקיימים בארץ רק הלך וגדל! היום אפשר למצוא לחם בכל צורה, מרקם, צבע וטעם. ואיזה כיף זה.

אני הולכת לספר לכם כאן על 5 סוגי לחמים, שאם לא ניסיתם אתם חייבים!

  1. הלחמים הראשונים עליהם אמליץ הם של חברת “שר” לשר העולמית יש מגוון ענק של לחמים ולחמניות. הייחודיות שלהם? שהם מגיעים טריים ארוזים בוואקום ולא צריכים קירור או הקפאה! שמעתם נכון.

תוכלו למצוא אותו בגרסת הפאן בלנקו -לחם בהיר שילדים אוהבים, פאן מולטגרנו – לחם בהיר בתוספת גרעינם ופאן רוסטיקו לחם כהה בתוספת סיבים תזונתיים.

לאחרונה הצטרפו ללחמים המעולים הללו גם ג’בטות של שר שאתם חייבים לנסות.
מחיר הלחמים לצרכן – בין 16.90-22.90 ₪

  1. לחמי “גלוטריה” הרבה נאמר על הלחמים האלה, אבל עדין אני חושבת שיש צורך לציין אותם. לחמים מעולים שהמרכיבים שלהם לרוב מתבססים על קמחי מקור ובאופן ישיר הם הופכים לבריאים יותר מאחר ואין שימוש רב בעמילנים (לעיתים בכלל לא) את הלחמים אפשר להשיג בחנויות שלנו בימים א,ג,ה בצורתם הטרייה ובשאר ימות השבוע קפואים.
    מחיר הלחמים 32-43 ₪
  1. לחמים של “דולסה” אני אתעכב קצת ואדבר בעיקר על הלחמניות והפיתות המדוברות של דולסה. אתחיל מהפיתות כי אנחנו מקבלים עליהם הרבה ביקורות טובות ! זו פיתה שנפתחת, אבל באמת. כזו שיש לה כיס ואפשר למלא בכל טוב ללא פחד שהיא תיקרע.
    בנוסף לפיתות יש להם גם לחמניות אצבע / המבורגר או בייגל שכולם מיוצרים מתערובת קמחים שהם מכינים בעצמם. גם כאן הם משתמשים יותר בקמחי מקור.
    מחיר בין 23-28 ₪
  1. לחמי טף של “טף לי”, עם טף הסיפור ברור זה או שאתה אוהב או שאתה לא אוהב. בלחמים של טף לי, זה לא חייב להיות שחור או לבן, יש להם לחם טף אגוזים שהוא האמצע המדויק ! גם לאחת כמוני שפחות מתחברת לטף הלחם הזה היה טעים מאוד. אז אם אתם אוהבים טף יש את ה100% שהוא גם ללא תוספת סוכר והטף הוא מורגש בו יותר. ניתן למצוא את הלחם בחנויות שלנו טרי בחלק מימי השבוע וברוב הזמן קפוא.
    מחיר הלחמים 34 ₪
  1. לחמים של עידן ללא גלוטן או יותר נכון לחם אחד בהיר פשוט וקלאסי כזה שכל ילד צריך ואוהב. לחם שהוא לא מתחכם מידי ובאותה הנשימה טעים לא פחות ! אפשר למצוא אותו אצלנו במקפיא בחנויות.
    מחיר 19.90 ₪

 

 

 

אולי יעניין אתכם גם...

צליאק ולימודים

נכון, אני באיחור של חודש וחצי מפתיחת שנת הלימודים אבל בשבילי שנת הלימודים מתחילה עוד שבוע. אני סטודנטית לתואר ראשון, ואת שנת הלימודים אני מתחילה

קראו עוד...