החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

לשמור על ספונטניות גם עם רגישות לגלוטן

שיתוף לחברים

מתי בפעם האחרונה הייתם ספונטניים? מתי החלטתם לעשות משהו בלי לתכנן לפחות שבוע קודם?
אנשים שרגישים לגלוטן פחות ספונטניים, זה לא איזה מחקר שעשיתי אבל זה דפוס חוזר אצל הרבה אנשים שאני מכירה. כן, לנו יש “מגבלה” אנחנו לא אוכלים גלוטן. האם זו סיבה מספיק טובה למנוע מאיתנו הנאות מסויימות? אני לא חושבת ככה. לפעמים לבעיה שהפתרון שלה הוא כל כך פשוט אנו מייחסים חשיבות רבה. אז איך אפשר להימנע מאכילת גלוטן ובכל זאת לשמור על קלילות וספונטניות?

כמו שכולם יודעים ראש השנה היה חג ארוך, 4 ימים עם המשפחה באופן הדוק זה לא משהו שעובר בצורה חלקה (לפחות אצלנו). בשישי בצהריים הרגשנו שצריך לעשות משהו שאנחנו פשוט לא מסוגלים להעביר עוד יום עם כל כך הרבה ארוחות, וחשבנו מה אפשר לעשות… אמא נזכרה במסלול שראתה באינטרנט שבאופן מפתיע עדין לא עשינו אותו. “נוסעים מחר לנחל הקיבוצים” היא אמרה, הסכמנו. מה יכול להיות רע בטיול שכולל הליכה במים עם המשפחה וחברים טובים?
האמת, שלרגע לא עברה לנו בראש המחשבה על האוכל לטיול, אולי זה בגלל שאכלנו כל כך הרבה בחג ולא יכולנו לחשוב על זה ואולי זה בגלל שכאלה אנחנו “זורמים” ומוצאים להכול פתרונות.

קמנו מוקדם בבוקר ביום שבת, והתחלנו את הנסיעה לנחל הקיבוצים. לאחר נסיעה של כשעה הגענו, שם הוצאנו את הצידניות והתחלנו להכין את ארוחת הבוקר. הבאנו ביצים, גבינות, טונה, ירקות ולחמים (כיכר לחם ללא גלוטן, ואחת עם גלוטן). אצלנו זה כבר ידוע לכולם, לדברים מרכזיים משתמשים בסכום נקי ושומרים על מקסימום סטריליות. לאחר ארוחת הבוקר התחלנו את המסלול, מסלול קליל וכייפי שרובו הוא בהליכה במים, מאוד מצנן ומרענן בימים חמים אלה.

לאחר המסלול התייבשנו בחוץ וכרגיל בטיולים מסוג זה התחלנו להכין קפה, ומה יותר כייף מלשתות כוס קפה מול נוף יפיפה? להוסיף לזה עוגייה בצד. אז בדרך כלל אנחנו אופים עוגיות או לפחות עוגה אבל בגלל שלא הספקנו לקחנו איתנו קופסאת עוגיות שהייתה בבית, במקרה אלה היו עוגיות סבתא של GFREE את האמת? לא סיפרנו לאף אחד שהן ללא גלוטן… ובכלל לא הבאנו אופציה עם גלוטן. אז כולם אכלו מהן ובכלל לא הרגישו בהבדל.

שני המוצרים שחשוב שיהיו בכל בית כדי לשמור על ספונטניות:

  1. לחם- כיכר לחם, לחמניות, פיתות ובכלל כל סוג לחם שהוא. אנחנו לקחנו איתנו את הלחם הפרוס של גידרון, אותו אפשר לאכול ללא חימום, לקחנו איתנו את החבילה ופשוט מרחנו עליה כל מה שרצינו (גבינות, טונה, שוקולד ועוד).
  2. עוגיות- הטיול היה כל כך ספונטני שכמובן שלא הספקנו לאפות עוגה או עוגיות, אבל זה לא משהו שיכולנו לוותר עליו. אנחנו אוהבים תמיד לקחת איתנו פק”ל קפה (ערכת קפה לשטח), ולשתות קפה חם יחד עם עוגייה טעימה. וגם סתם לנשנש תוך כדי הנסיעה.

בעזרת המוצרים הבסיסיים האלה, יכולנו להיות ספונטניים ולצאת לטייל בלי להרגיש את המגבלה של אכילת מזון ללא גלוטן. תנסו את זה גם אתם!

אולי יעניין אתכם גם...

סנטוריני ללא גלוטן

החלטה מהירה של הרגע הכריעה – נוסעים לטיול בנות בסנטוריני. האופציות שהיו מונחות על השולחן סיציליה או סנטוריני. אני שמכירה את איטליה וכמה היא טובה

קראו עוד...

צליאק ולימודים

נכון, אני באיחור של חודש וחצי מפתיחת שנת הלימודים אבל בשבילי שנת הלימודים מתחילה עוד שבוע. אני סטודנטית לתואר ראשון, ואת שנת הלימודים אני מתחילה

קראו עוד...

סנטוריני ללא גלוטן

החלטה מהירה של הרגע הכריעה – נוסעים לטיול בנות בסנטוריני. האופציות שהיו מונחות על השולחן סיציליה או סנטוריני. אני שמכירה את איטליה וכמה היא טובה

קראו עוד...