החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

כל מה שאתם חייבים לדעת כשאתם מגלים את הצליאק

שיתוף לחברים

ברוכים הבאים למשפחה !
אם הייתם נכנסים עכשיו לחנות, הייתי מציגה את עצמי וזה מה שאעשה גם כאן 🙂
קוראים לי גל, אני צליאקית מגיל 10. כן, לפני לא מעט שנים גילו לי את הצליאק, כשאני גיליתי שאסור לי לאכול גלוטן לא היו אופציות בארץ. וכשאני אומרת שלא היו אופציות- זה אומר שלא היה כלום. אפילו לא קמח טוב להכנת לחם. לגבי פסטות, היו רק בפסח ועל הלחמים שהיו אני אפילו לא רוצה לדבר.
למה אני מספרת לכם את זה? כי חשוב לי שתדעו למה בחרתי לפתוח חנות כזו בגיל כל כך צעיר.
כשהייתי בבית הספר, אני זוכרת שהלכתי עם קופסאות לכל מועד, בחנוכה עם סופגניות ולביבות, בפורים עם משלוח מנות ללא גלוטן שהכנתי בבית וככה בכל שאר החגים.
אבל לא רק החגים היו הבעיה, אלא גם בימי הולדת. וזה לא שלא רצו לדאוג לי היו לא מעט הורים בכיתה שניסו ! באמת! פשוט לא היה להם מאיפה להשיג את התחליפים גם אם הם ממש רצו..
תחילה פתחתי את “גולוטן” באונליין, כדי להגיע לכל בית בישראל, כן! לא משנה כמה אמרו לי שאני טועה, נלחמתי מההתחלה לעשות משלוחים לכל חלקי הארץ.
בשלב השני פתחתי חנות פיזית אחת, ולא מזמן גם את השנייה וכל זה במטרה, שכל אותם ההורים של החברים יוכלו לקנות דברים בלי להסתבך, יוכלו לדאוג לחבר הצליאקי בכיתה ולהפתיע אותו בכל מסיבה גם בלי שיבוא עם קופסאות מהבית.
בהמשך אני יותר מאשמח לספר לכם על עוד סניפים שנפתחים, אבל כל דבר בזמן שלו 😊

כל ההקדמה הזו הייתה כדי לספר לכם שהיום המציאות השתנתה! אפשר למצוא הכול, ממש כל דבר שתחלמו בגרסת ללא גלוטן. ואם לא מצאתם? קיימים היום בשוק קמחים מצוינים שאיתם תוכלו להגיע לתוצאות מעולות שיהיה קשה מאוד להבדיל ביניהם לבין המוצרים עם גלוטן.
אני אשמח לתת לכם מענה על כל שאלה, אשמח לשמוע מכם בקשות למוצרים ולהמשיך לעשות את מירב המאמצים כדי להביא אותם אלינו לחנויות!
חוץ מלמצוא אצלנו את כל המוצרים הללו, תמצאו גם קטגוריית מתכונים עשירה עם מתכונים שניסיתי בעצמי אתם מוזמנים להציץ לחצו כאן

אני אסיים ברשימת המומלצים שלי, אלו שאתם צריכים לנסות, אלו שאני הכי אהבתי אחרי שנים של ניסויים וטעימות.
אז דקה לפני הרשימה קחו ממני את הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לכם – בהתחלה תנהלו רשימה, גם אם זה טיפה מסורבל או לא נוח, תרשמו מה היה לכם טעים ומה פחות ככה תוכלו לחסוך המון כסף ! המותגים והשמות מאוד מזכירים אחד את השני, הרשימה הזו תעזור לכם לא לקנות שוב את מה שלא אהבתם.

ההמלצות שלי:

פסטה – אני מאוד אוהבת את פסטה “רומו” ואת הפסטה של “פרמו” שתיהן מעולות ! יוצאות נהדר אחרי הבישול וגם בחימום לאחר היום שני.

פתיתים – כוכבים של מסימו זירו , זו פסטה בצורה של פתיתים אבל אם תכינו אותה ממש כמו פתיתים רגילים ולא כמו פסטה זה יצא מעולה !

קמח לאפיית עוגות ועוגיות – אני מאוד ממליצה על הכרגיל הרב תכליתי / התמי הרב תכליתי שניהם מחליפים את המתכונים הרגילים שלכם אחד לאחד וזה נותן תחושה של הקלה כשמכינים את העוגיות האהובות על בני הבית בדיוק לפי המתכון שהם מכירים

קמח לבצקים – קמח “מולינו או קמח “פנרייה” שניהם מצויינים ! הבצקים שיוצאים מתערובות הקמחים מפתיעים גם אותי בכל פעם מחדש. אפשר להכין לחמניות, פיתות, עוגות שמרים, פיצות, סמבוסק ועוד..

עוגיות – פה זה כבר ממש טעם אישי, אני אוהבת מאוד את העוגיות חמאה של לה ונציאן או של ווקרס

מוצרי שר – חברת שר היא חברה בינלאומית שיש לה אלפי מוצרים. בארץ יש חלק מהם, אחד הדברים שעושה החברה הזו היא לייצר תחליפים שמאוד דומים למוצרים המקוריים- עוגיות כמו אוראו, עוגיות כמו עוגיות חיוכים, חטיף שוקולד שמזכיר את חטיף הטווקיס ועוד.. ממליצה להיכנס ישר לקטגוריה שלהם ולנסות את המוצרים שלהם.

והכי חשוב, נעים להכיר !

אולי יעניין אתכם גם...