החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

פשטידה ללא גלוטן – פסטה ופטריות בבשמל

שיתוף לחברים

מקרוני בתוספת פטריות טריות ברוטב בשמל אפוי בתנור
המתכון נלקח ותורגם מהאתר https://www.tasteloveandnourish.com/

פטריות:

2 כפות שמן זית
16 גרם פטריות טריות
1 שאלוט גדול, קצוץ דק, שנכנס ב1/3 כוס
1/2 כפית יין לבן
מלח ופלפל לפי הטעם

רוטב בשמל:

4 כפות חמאה
1/3 כוס כל קמח מטרה (להזמנת קמח רב תכליתי)
4 ו- 1/4 כוסות חלב חם
1/4 כפית אגוז מוסקט
מלח ופלפל לפי הטעם
1 כף פרמזן מגוררת

פסטה:

1 חבילה של פסטה פנה  (להזמנת פסטה פנה של ברילה)
מלח ים

הוראות הכנה:

מבשלים בסיר בינוני על אש בינונית, את שמן הזית והפטריות. ממשיכים לבשל עד שהפטריות מתחילות להכהות. מוסיפים את השאלוט. ממשיכים לבשל עד שהפטריות הן חומות והשאלוט התרכך. מוסיפים את הפלפל והמלח.

בסיר בינוני, ממיסים את החמאה על אש בינונית. מוסיפים את הקמח וממשיכים לטגן במשך 2 עד 3 דקות. אל תתנו לתערובת לקבל יותר מדי צבע. להוסיף את החלב החם ולהגדיל את החום עד בינוני גבוה. ברגע שהרוטב מתחיל להגיע לרתיחה, בעדינות מפחיתים את החום ומבשלים כ -5 דקות. ואז מוסיפים את מוסקט, מלח ופלפל. הניחו בצד עד להרכבה.

בסיר גדול ממלאים מים ומביאים אותם לרתיחה ואז מוסיפים את מלח הים והפסטה. עיין בחבילה בזמן הבישול. מערבבים לעתים קרובות, עד הפסטה מבושל אל דנטה. מסננים במסננת, ומיד מתחילים בשילוב הפסטה עם שאר המרכיבים.

לוקחים קערה גדולה משומנת קלות, משופכים מחצית מהפסטה ומערבבים עם מחצית מהבשמל. לאחר מכן מוסיפים חצי מכמות הפטריות שהכנו ומערבבים קלות. לאחר מכן מערבבים את הפסטה שנותרה לנו יחד עם רוטב הבשמל ושופכים על התערובת שכבר בתבנית. לאחר מכן מפזרים את הפטריות שנותרו לנו מעל הפסטה ניתן להוסיף מעט פרמזן ולהכניס לתנור שחומם מראש (על 250 מעלות כ40 דק) עד לקבלת שכבה זהובה.

בתאבון !

אולי יעניין אתכם גם...

סנטוריני ללא גלוטן

החלטה מהירה של הרגע הכריעה – נוסעים לטיול בנות בסנטוריני. האופציות שהיו מונחות על השולחן סיציליה או סנטוריני. אני שמכירה את איטליה וכמה היא טובה

קראו עוד...

תבלינים ללא גלוטן

כשמגלים רגישות לגלוטן או צליאק לאחד בני הבית אחד הדברים שעושים – הוא החלפת התבלינים הקיימים בבית. נשאלת השאלה, למה? הרי למה שיהיה בתבלינים גלוטן?

קראו עוד...