החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

פיתה ללא גלוטן המומלצת ביותר

שיתוף לחברים

הפיתה ללא גלוטן המומלצת ביותר!

כמה שיחות היו לי על פיתות, הבצק הכול כך פשוט הזה לפעמים יכול לעשות ההבדל. ואני לא מדברת רק על הנראות או הטעם, יש את האופי הכול כך חשוב הזה שצריך להיות לפיתה – וזה שהיא פשוט לא תיקרע.

פיתה שיהיה אפשר למלא בכל טוב בלי החשש שבביס הראשון נישאר עם פיתה מפוררת לגמרי בידיים.
אז אחרי 17 שנים אני כאן כדי לספר לכם שבשנים האחרונות יש פיתות בשוק שלא מאכזבות !
שכיף לאכול מנה פלאפל, מנה שווארמה או סתם כריך של חביתה חמה בפיתה.

מוכנים להמלצות שלי?

הראשונה – דולסה, הפיתות של דולסה נמכרות אצלנו טריות בימי שלישי ושישי ובשאר השבוע נמכרות קפואות. כל מי שמנסה – מתמכר. הפיתה נפתחת לא נקרעת וכיף למלא אותה.

השנייה – הפיתות של “עידן ללא גלוטן” יש את הפיתות בגרסה של גודל מלא ובגודל של מיני פיתה שיכול להתאים להרבה שימושים וילדים בכלל מתים עליה.
את הפיתות האלה אפשר להשיג אצלנו קפואות בכל ימות השבוע.

במקביל להמלצות על הפיתות האלה אמליץ לכם גם להכין לבד 😊 הכנתי מספר פעמים פיתות לבד וזה לא היה כל כך מסובך. הקמחים המומלצים לזה ביותר הם מיקס B של שר ומולינו כחול.

*** יש עוד כמה פיתות שניסיתי אבל עדין קשה לי לומר שהן מוצלחות, הן יפתרו את הצורך באותו הרגע אבל ככול הנראה יתפרקו ויקרעו. אם יש לכם המלצה על פיתות שאני חייבת לנסות , תכתבו לי כאן ! ואני מבטיחה לנסות ולהמליץ.

 

 

אולי יעניין אתכם גם...

רומא ללא גלוטן

איטליה, איזו הפתעה שדווקא במדינת הבצקים והפסטה האפשרויות שיש לנו, הצליאקים הן בלתי מוגבלות.נכון, כתבתי בעבר פוסט על איטליה וכמה מדהימה היא אבל הפעם הופתעתי

קראו עוד...

תבלינים ללא גלוטן

כשמגלים רגישות לגלוטן או צליאק לאחד בני הבית אחד הדברים שעושים – הוא החלפת התבלינים הקיימים בבית. נשאלת השאלה, למה? הרי למה שיהיה בתבלינים גלוטן?

קראו עוד...