החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

איזה קמח ללא גלוטן הכי טוב להכנת לחם?

שיתוף לחברים

אחת השאלות שנשאלת אצלנו בחנות היא – איזה קמח הכי טוב?

אתחיל ואומר שבקמחים ללא גלוטן כל קמח מתאים למשהו אחר, זה לא כמו  קמח לבן שמתאים לכל המתכונים. בתערובות קמחים ללא גלוטן ישנם תרכובות שונות ולכן כל קמח מתאים למשהו אחר.

בואו נתחיל בסקירה כללית על תערובת הקמחים המומלצות ביותר בשוק:

♦ קמח מולינו בין אם אתם חדשים בתחום או לא אני מניחה ששמעתם לפחות פעם אחת על הקמח הזה. קמח מולינו הוא בעצם תערובת איטלקית לאפייה ללא גלוטן – הוא מגיע ב2 תערובות שונות לאפיית בצקים ומאפי שמרים.
מולינו מתחלק ל2 סוגים:
– מולינו ירוק – תערובת לאפייה על בסיס קמח תירס, קמח אורז, כוסמת ועוד.. התערובת הזו מעולה ליצירת בצקים ושימו לב – בהכנת מאפים יש לשים לב שתערובת הזו דורשת הרבה יותר נוזלים מאשר קמח “רגיל”.
– מולינו כחול – תערובת לאפייה על בסיס עמילן חיטה ללא גלוטן, מה זה אומר? שקיימת בשוק טכנולוגיה שמאפשרת להתעסק עם המזון ולגרום להוצאת החלבון של החיטה – גלוטן וככה לאפשר לצליאקים ולרגישים לגלוטן לצרוך מוצרים על בסיס עמילן חיטה ללא גלוטן. התערובת הזו מצויינת וכמו שציינתי למעלה מתאימה יותר לבצקים ולמאפי שמרים – לחמים, חלות, פיצות, עוגות קראנץ ועוד… הטעם שלה מאוד זהה לטעם “האמיתי” מאחר והקמח הוא על בסיס עמילן חיטה (ללא גלוטן).

חשוב לציין – ישנם אנשים שרגישים לעמילן חיטה כמו שיש אנשים הרגישים לחלב/ סויה/אגוזים אך המוצר עצמו מתאים לצליאקים ואינו מכיל גלוטן.

♦ קמח תמי- תערובת קמחים לאפייה, בסדרה תוכלו למצוא “תמי רב תכליתי” “תמי תופח” “תמי תגמיש”
סדרת הקמחים של תמי מחליפה אחד לאחד את הקמח הלבן הרגיל (עם הגלוטן).
קמח תמי תופח – מחליף במתכונים את הקמח התופח מאחר והוא מכיל בתוכו כבר את אבקת האפייה, תערובת שמתאימה לכל מה שתחלמו רק בגרסאת ללא גלוטן.
קמח תמי רב תכליתי – זהה כמעט לתערובת “תמי תופח” ומצויין לבצק פריך, עוגות , עוגיות פנקיקים ועוד…
קמח תגמיש – מתאים למאפי שמרים ובצקים, מניסיון שלי יותר למאפי שמרים פשוטים (פיצה, פוקצ’ה , עוגיות ) גם אותו ניתן להחליף אחד לאחד למתכון המקורי.

♦ קמח “כרגיל” , קמח כרגיל הינה תערובת לאפייה שפיתחה שפית עינת מזור במטרה להקל על החיים של כולנו. בסדרה יש תערובת רב תכליתית, תערובת להכנת לחם, תערובת להכנת עוגות / פנקייק.
כרגיל רב תכליתי – מתאים גם הוא להכנת עוגיות, עוגות, בצק פריך, פשטידות ובעצם כל מה שעולה על רוחכם (בעייני למעט מאפי שמרים).
כרגיל להכנת לחם – גם הוא מחליף אחד לאחד את קמח החיטה במרבית המתכונים, אצלנו משתמשים בו להכנת פיצה/ מאפים המבוססים על גבינות
כרגיל תערובת להכנת עוגה וניל / שוקולד- תערובת מצויינת להכנת עוגה ללא גלוטן גם למי שלא מתחבר למטבח יותר מידי, רק להוסיף מספר מצרכים רטובים ויש לכם עוגות או מאפינס שיפילו את כולם.

♦ שי של הטבע, תערובות הקמחים של שי הן התערובות הבריאות ביותר הקיימות בשוק, תערובות הקמחים שלו מבוססי קמחי מקור מה שגורם להם להיות בעלי ערכים תזונתיים גבוהים לעומת שאר המותגים.
בסדרה יש 3 סוגים:
קמח רב תכליתי , קמח לבצק דק ומיקס טף לכל התערובות הללו יש מגוון מתכונים באתר של שי וגם על המוצרים עצמו בסריקת הקוד. ממליצה לכם מאוד על המתכון לפיתות וללחם אגוזים מהמיקס טף – יצא מעולה. כל מי שטעם את זה לא האמין שזה ללא גלוטן.

עד הפעם הבאה 😊 כאן לכל שאלה ! רוצים להמליץ על קמח שאתם חושבים שהכי מוצלח? כיתבו לנו בתגובות למטה

פיצה ללא גלוטן
בשילוב קמחים טובים, וחומרים גלם איכותיים אפשר להנות מתוצרים מעולים ללא גלוטן !
לחץ כאן
מתכון למופלטה ללא גלוטן
בשילוב קמחים טובים, וחומרים גלם איכותיים אפשר להנות מתוצרים מעולים ללא גלוטן !
לחץ כאן
סלט אטריות שעועית ברוטב בוטנים אלוהים
בשילוב קמחים טובים, וחומרים גלם איכותיים אפשר להנות מתוצרים מעולים ללא גלוטן !
לחץ כאן
עוגת שוקולד ללא גלוטן
בשילוב קמחים טובים, וחומרים גלם איכותיים אפשר להנות מתוצרים מעולים ללא גלוטן !
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

אולי יעניין אתכם גם...