החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

עוגת יום הולדת ללא גלוטן

עוגת יום הולדת ללא גלוטן
שיתוף לחברים

למזלנו, המודעות למחלת הצליאק (מחלה המתייחסת לאנשים הרגישים לגלוטן) רק הולכת וגוברת, החל ממוסדות חינוך, דרך מוסדות ציבוריים ועד מסעדות, בתי קפה ועוד. אולם, כתוצאה מהכמות ההולכת וגוברת של גלוטן הקיים במוצרי מזון רבים (מעובדים, אך לא רק), אנשים רבים שדווקא לא מאובחנים כחולי צליאק בוחרים להוציא או לצמצם את צריכת המוצרים רווי הגלוטן מן התפריט.

למבוגרים לרוב, יהיה יחסית קל להתרגל לתזונה נטולת גלוטן, אולם כשמדובר בילדים המשימה היא קשה יותר, עקב הצורך בהורדת מרבית מוצרי החיטה לסוגיהם מן התפריט. עוגות ועוגיות בפרט, קיימות בכל בית עם ילדים ומהווים חלק בלתי נפרד משמחות כגון ימי הולדת, חגים וארוחות משפחתיות. הרי כל אחד רוצה עוגת יום הולדת, גם ללא גלוטן. לכן, לא משנה אם הילד שלכם רגיש לגלוטן, או שלומד איתו בגן ילד כזה, תמיד טוב לשמור כמה מתכונים ללא גלוטן בבית.

איך נכין עוגת יום הולדת ללא גלוטן?

מעבר ליתרון הגדול במודעות ההולכת וגוברת, גם השוק מכיל יותר ויותר מוצרים ללא גלוטן, איכותיים ומגוונים, שיאפשרו לכל אדם רגיש לגלוטן להכין את המתכונים האהובים עליו, ללא צורך בהתפשרות על טעם או על איכות. מכיוון שתחום הכנת העוגות נחשב לרגיש במיוחד בכל הקשור למתכונים ללא גלוטן, הבאנו עבורכם כמה מן המוצרים המובילים שיסייעו ובעיקר יוכיחו לכם שאפשר להכין עוגות יום הולדת ללא גלוטן נהדרות ממש!

המוצרים שחשוב להכיר

אנשים רבים ובעיקר מתחילים בתחום הכנת המזון ללא גלוטן, לא מודעים לכמות הקמחים, שלא על בסיס חיטה, הקיימים בשוק. קמח האורז נחשב לפופולארי במיוחד ובשילוב עם קמחים נוספים, כגון קמח קוקוס, הוא יכול להעניק תוצאה פריכה במיוחד בעוגות ועוגיות! כמובן שתמיד אפשר להוסיף משפר אפיה ולקבל תוצאה אפילו טובה יותר.
עוגיות בסיס – עוגות רבות וטובות מתחילות עם בסיס המורכב מעוגיות שונות, או מכילות תערובות של עוגיות למיניהן, החל מעוגת הביסקוויטים המוכרת ועד לבסיס הבישקוטים שכולנו מכירים. לכן, בטח תשמחו לשמוע שקיימות עוגיות ועוגיות בסיס רבות ללא גלוטן, שלא יביישו אף עוגת יום הולדת! ניתן לרסק את העוגיות ולערבב עם חמאה ליצירת תחתית לעוגה, או עם קקאו ושמנת ליצירת כדורי שוקולד טעימים.
דגני בוקר וגרנולה – דגנים נחשבים לחלק מן המוצרים ה”מסוכנים” ביותר עבור חולי צליאק, עקב האחוז הגבוה יחסית לגלוטן שהם מכילים. אולם, גם אם אתם חובבי עוגות בריאות ותוספות גרנולה למיניהן, גם עבורכם קיימים לא מעט פתרונות של דגני בוקר וגרנולה ללא גלוטן, כולם טעימים ומתוקים. תוכלו לקשט את העוגה מבחוץ עם התוספת הקראנצ’ית או להחביא אותה בין שכבות הקרם להפתעה בביס!

לעוגת יום הולדת ללא גלוטן יש אופציות רבות, מאחר ואפשר להכין בעצם כל עוגה לפי הטעם ולהוסיף קישוטים למראה חגיגי, כך למשל הכנו עוגת שוקולד ללא גלוטן וקישטנו בלבבות לכבוד האירוע!

עוגת יום הולדת ללא גלוטן

בא לכם דווקא על גבינה? הכנו לכם גם שני מתכונים נהדרים לעוגת גבינה ללא גלוטן, גם אותה ניתן לקשט עם כמה סלילי שוקולד או פירות טרופיים וקדימה לאירוע!

שתפו אותנו אילו עוגות יום הולדת ללא גלוטן אתם הכנתם, נשמח לשמוע!

וכמובן מזל טוב לכולם 🙂

אולי יעניין אתכם גם...

סיני ללא גלוטן

סיני ללא גלוטן הקיץ הגיע ואיתו הרצון לצאת לחופשה משפחתית, כזו לא תקרע את הכיס אבל חיפשנו משהו קרוב. אין מה לעשות ככה זה שכל

קראו עוד...

סרי לנקה ללא גלוטן

לפני שנה עוד הייתי בעומק בתוך עבודת הסמינריון ולא נשכח גם את הפרויקט גמר שריחף לי מעל הראש, אבל כמו כל סטודנט, שמאמין שכשהוא יסיים

קראו עוד...

סנטוריני ללא גלוטן

החלטה מהירה של הרגע הכריעה – נוסעים לטיול בנות בסנטוריני. האופציות שהיו מונחות על השולחן סיציליה או סנטוריני. אני שמכירה את איטליה וכמה היא טובה

קראו עוד...