החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

עוגת שוקולד ללא גלוטן

אם יש משהו שבתור חולת צליאק לא הסכמתי לוותר עליו, הוא עוגת שוקולד. כי איך אמורים להראות החיים שלנו ללא עוגה חמה (או קרה) נוטפת שוקולד טעים? הרי היא מתאימה לכל אירוע, עוגה לארוחה משפחתית, עוגת יום הולדת או סתם עוגה ליום יום. ואת האמת, לא צריך הרבה, תחליף פשוט של קמח ללא גלוטן ויש לכם עוגת שוקולד ללא גלוטן מהסרטים. אפשר גם ללכת רחוק כמובן, יש המון דרכים להכין עוגת שוקולד ללא גלוטן, מסובכות יותר ופחות, גבוהות יותר או נמוכות, יבשות יותר או נוטפות, עם תוספות שונות, שכבות וציפויים..

אבל אני? אני אוהבת את עוגת השוקולד שלי פשוטה, קלילה ומהירה. בקשתי מאמא שלי את המתכון שמזכיר לי את הבית, ועכשיו אני מעבירה אותו לבית שלכם.

מצרכים:

אופן ההכנה:


1

תחילה ממיסים את השוקולית עם כוס המים החמים. מכניסים את הסוכר והשמן ומערבבים. לאחר מכן מוסיפים את הקמח ואבקת האפייה ורק בסוף את הביצים (ניתן להוסיף לבלילה גם אגוזים למי שאוהב).

2

מכניסים לתנור שחומם ב 180 מעלות, אופים כ30-40 דקות עד למצב של נעיצת קיסם אשר יוצא יבש (מאד תלוי בעוצמת התנור). חשוב לשים לב לא לייבש את העוגה מידי, להוציא בזמן!

3

בזמן אפיית העוגה ניתן להכין את הציפוי.
ממיסים על האש את השוקולד עם השמנת המתוקה, עד לקבלת מרקם אחיד ללא גושים.

4

עושים לאורך העוגה חורים קטנים בעזרת שיפוד (על מנת להרטיב מעט את פנים העוגה עם הציפוי) ולאחר מכן שופכים את השוקולד המומס על העוגה.
ניתן לפזר סוכריות צבעוניות או קוקוס לפני הטעם.

תהנו !
הכנתם? תייגו אותי 😊

לרכישת המצרכים

3.90

19.50

2.60

19.90

אולי יעניין אתכם גם

מתכון טעים ופשוט, קל להכנה

מתכון טעים ופשוט, קל להכנה

מתכון טעים ופשוט, קל להכנה

מתכון טעים ופשוט, קל להכנה

מתכון טעים ופשוט, קל להכנה

מתכון טעים ופשוט, קל להכנה

מתכון טעים ופשוט, קל להכנה