החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

נעים להכיר ! רצינו לספר שאנחנו עושים משלוחים לכל הארץ :) 

פשטידה ללא גלוטן – פסטה ופטריות בבשמל

שיתוף לחברים

מקרוני בתוספת פטריות טריות ברוטב בשמל אפוי בתנור
המתכון נלקח ותורגם מהאתר https://www.tasteloveandnourish.com/

פטריות:

2 כפות שמן זית
16 גרם פטריות טריות
1 שאלוט גדול, קצוץ דק, שנכנס ב1/3 כוס
1/2 כפית יין לבן
מלח ופלפל לפי הטעם

רוטב בשמל:

4 כפות חמאה
1/3 כוס כל קמח מטרה (להזמנת קמח רב תכליתי)
4 ו- 1/4 כוסות חלב חם
1/4 כפית אגוז מוסקט
מלח ופלפל לפי הטעם
1 כף פרמזן מגוררת

פסטה:

1 חבילה של פסטה פנה  (להזמנת פסטה פנה של ברילה)
מלח ים

הוראות הכנה:

מבשלים בסיר בינוני על אש בינונית, את שמן הזית והפטריות. ממשיכים לבשל עד שהפטריות מתחילות להכהות. מוסיפים את השאלוט. ממשיכים לבשל עד שהפטריות הן חומות והשאלוט התרכך. מוסיפים את הפלפל והמלח.

בסיר בינוני, ממיסים את החמאה על אש בינונית. מוסיפים את הקמח וממשיכים לטגן במשך 2 עד 3 דקות. אל תתנו לתערובת לקבל יותר מדי צבע. להוסיף את החלב החם ולהגדיל את החום עד בינוני גבוה. ברגע שהרוטב מתחיל להגיע לרתיחה, בעדינות מפחיתים את החום ומבשלים כ -5 דקות. ואז מוסיפים את מוסקט, מלח ופלפל. הניחו בצד עד להרכבה.

בסיר גדול ממלאים מים ומביאים אותם לרתיחה ואז מוסיפים את מלח הים והפסטה. עיין בחבילה בזמן הבישול. מערבבים לעתים קרובות, עד הפסטה מבושל אל דנטה. מסננים במסננת, ומיד מתחילים בשילוב הפסטה עם שאר המרכיבים.

לוקחים קערה גדולה משומנת קלות, משופכים מחצית מהפסטה ומערבבים עם מחצית מהבשמל. לאחר מכן מוסיפים חצי מכמות הפטריות שהכנו ומערבבים קלות. לאחר מכן מערבבים את הפסטה שנותרה לנו יחד עם רוטב הבשמל ושופכים על התערובת שכבר בתבנית. לאחר מכן מפזרים את הפטריות שנותרו לנו מעל הפסטה ניתן להוסיף מעט פרמזן ולהכניס לתנור שחומם מראש (על 250 מעלות כ40 דק) עד לקבלת שכבה זהובה.

בתאבון !

אולי יעניין אתכם גם...

רומא ללא גלוטן

איטליה, איזו הפתעה שדווקא במדינת הבצקים והפסטה האפשרויות שיש לנו, הצליאקים הן בלתי מוגבלות.נכון, כתבתי בעבר פוסט על איטליה וכמה מדהימה היא אבל הפעם הופתעתי

קראו עוד...

אמסטרדם ללא גלוטן

הטיול לאמסטרדם היה במטרה אחת ברורה, נסיעה להופעה של ביונסה הגשמה של חלום ילדות. באמסטרדם מעולם לא הייתי אך שמעתי עליה כמה היא יפה וכמה אני חיבת לטוס לשם וזו הייתה ההזדמנות. הפעם החלטתי שאני עושה שיעורי בית ולא ״זורמת״ בנושא האוכל ללא גלוטן.

קראו עוד...

צליאק ולימודים

נכון, אני באיחור של חודש וחצי מפתיחת שנת הלימודים אבל בשבילי שנת הלימודים מתחילה עוד שבוע. אני סטודנטית לתואר ראשון, ואת שנת הלימודים אני מתחילה

קראו עוד...

בייגל ללא גלוטן

הרבה זמן שהמוצרים של “בוב’ס רד מיל” היו חסרים בשוק, אם עצרתם את עצמכם רגע לשאול – מה אלו המוצרים הללו? אז כדאי שתכירו.לסדרה של

קראו עוד...